onsdag 15 juni 2011

Akuten

på morgonen ringde jag vårdcentralen för jag spyde upp allt jag åt och så svimma jag i sovrumet så min läkare var inte där kom inte förns kl 13:00 så hon skulle prata med honom så skulle hon ringa mig han sa att jag skulle åka upp till akuten men dom tog prover läkarn sa att hon inte kunde se att det var något faligt så jag fick testa nyponsoppa men jag kunde inte jag börja må illa på en gång så jag ville inte drika mer men så fick jag inte i mig något på 1 dyngn så skulle jag komma till akuten igen jag testa en koppte men det gick inte och 1 skorppa men det kom upp så det är ingen ide att testa mer idag får hoppas det går imorgon

men jag ska till norrköpings sjukhus tisdag den 21 juni men jag måste ju få i mig mat så jag får se hur det slutar men jag hoppas jag kan få behålla maten imorgon

nä nu ska jag ta mina tabletter sen ska jag se om jag kan sova men det kan jag nog för jag är så trött men det är för mina blodvärden är låga och jag har massa andra prover som inte är bra

Inga kommentarer: